Hubnutí a přitahování peněz za úplňku



Období úplňku je pro hubnutí tím nejlepším časem. Nezáleží totiž vůbec na tom, zda měsíc narůstá nebo naopak ubývá. Nezáleží rovněž na tom, zda kouzlo měsíce použijete na zdraví, hubnutí nebo lásku a finance. Vyberte si jednoduše to, co vám vyhovuje.

Na další úplněk se můžeme těšit již 12. července ve 13:25!


NARŮSTÁNÍ MĚSÍCE

Pokud měsíc narůstá, spolu s ním by mělo narůstat i naše sebevědomí, sebedůvěra, síla a spokojenost. Pokud se tedy snažíte hubnout a chcete vyzkoušet magickou sílu měsíce, zkuste si při narůstání opakovat následující věty:

Cítím se sebejistěji a vyrovnaněji
Spolu s měsícem narůstá i má odvaha zhubnout
Spolu s měsícem narůstá má radost a spokojenost

Pokud máte problém s pitím (nevypijete přes den tolik vody, kolik byste měli), zkuste to alespoň v období dorůstajícího měsíce. Díky tomu, že změníte svůj návyk, se to u vás pak bude držet. Ať chcete nebo ne, voda je při hubnutí více jak důležitá.


UBÝVÁNÍ MĚSÍCE

Pokud při narůstání má u nás něco narůstat nebo nabírat na váze, při ubývání to má pochopitelně mizet nebo se ztrácet. Jakmile začne měsíc ubývat, snažte si opakovat:

Spolu s tebou ubývají má přebytečná kila
Spolu s měsícem mi do např. 10.8.2014 ubude 11 kilogramů
Cítím, že všechny starosti mizí pryč
Díky měsíci za to, že si s sebou bereš všechny mé starosti

Pokud se soustředíte třeba na finance, můžete použít tyto věty:

Všechny mé finanční problémy jsou pryč
Úspěšně jsem se zbavila všech dluhů
Děkuji vesmíre/měsíci za finanční nezávislost

Z peněženky si rovněž (při dorůstání i ubývání vyhoďte veškeré zbytečné účtenky nebo věci, které vám připomínají finanční nedostatek.

Nejen, že díky měsíci můžeme nádherně zhubnout - můžeme si také ale vykouzlit takřka vše, po čem toužíme. Pokud jste se k něčemu takovému rozhodli, mějte na paměti, že měsíc má rád změny.

A jaké změny? Na tom vůbec nezáleží! Pokud máte ve skříni nepořádek, ukliďte si ho. Zkuste proměnit několik vašich obrázků na zdi nebo třeba i nějaký sundat nebo naopak připevnit, zkuste si uvařit něco, co jste ještě nikdy neochutnali, dejte si do vany pár kapek mléka nebo si třeba za úplňku zkuste na chvíli sednout, uchopte pero a pište vše, co vás napadne!

Při hubnutí se v pravý čas úplňku postavte pod jeho záři a vyřkněte své přání. Pokud chcete do svého života přitáhnout finance, stoupněte si s peněženkou opět pod záři a představujte si, že k vám do peněženky letí spoustu peněz přímo od měsíce. Jinými slovy - zapojte vaši představivost a přejte si vše od srdce.

Nutno podotknout, že čím konkrétnější jste, tím lépe uděláte. Pro hubnutí můžete použít: "Chci zhubnout tolik kilo do takového data" a při přitahování financí zase: "Toho dne a měsíce očekávám takovou částku".

Nic není nemožné.

2 komentáře:

  1. No já nevím jak vy, ale já si moc tedy nějak tyto andělské a šťastné čísla nějak nechci připouštět k tělu, protože v momentě, kdy člověk začne řešit čísla, tak jim propadne a toho se velice bojím. Už jsem to jednou zažila, když jsem hubla a každá jediná kalorie navíc pro mne byla hřebíkem do rakve... Od té doby jsem se spravila a dokonce jsem začala brát i tento doplněk stravy na regulaci, jménem Formula 1

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, tohle je hodně zajímavé. To hubnutí jsem si letos taky celkem přitáhla. Začalo to už na jaře. Sama od sebe jsem se začala více zajímat o to, co jím a to byl takový první krok. Druhým byl pohyb. Všechno mi letos tak nějak hrálo do karet, protože zrovna začátkem léta jsme si na zahradu koupili plastový bazén, který mi umožnil chodit každý den plavat a to mi neskutečně pomohlo. :)

    OdpovědětVymazat