Přitahování peněz: Síla "čichání" (zákon přitažlivosti)


Pokud patříte mezi jedince, kterým bylo odmalička tvrzeno, že peníze jsou špinavé nebo špatné, pak nastal čas na změnu, která vám změní život! Nikdo vám netvrdí, že se změny dočkáte hned zítra - musíme si uvědomit, že je především také potřeba velké trpělivosti.

Nenadarmo se říká trpělivost růže přináší.

Jsem si jistý, že každý z vás by si právě teď dokázal vybavit "vůni" peněz. Pokud vám peníze nevoní, není na tom vůbec nic špatného. Pokud se ale chcete naladit na ty správné frekvence nebo chcete-li vibrace, pak byste alespoň 2x týdně měli přičichnout k penězům a říct následující větu:

"Jsem magnet na peníze. Zasloužím si je".

Snažte se mluvit v přítomnosti, protože kdybychom pokaždé používali: "Já chci peníze", vyznělo by to, že peníze stále nemáme a chceme je. Řekneme-li: "Jsem magnet na peníze, jsem bohatý apod..", znamená to, že peníze již máte, a jste tedy obklopeni vibracemi, které peníze přitahují.

Hodně štěstí!

Žádné komentáře:

Okomentovat